Support

Heb je problemen met je account? Ervaar je problemen met het gebruik van de website? Heb je een vraag over een Premium-functie? Bekijk de veelgestelde vragen hieronder voor een snel en eenvoudig antwoord:

Ja! We zouden het fantastisch vinden als je je lidmaatschap upgradet naar een jaarlidmaatschap.

Dit kun je doen in jouw accountomgeving. Ga naar je huidige lidmaatschap en kies ‘Upgrade je lidmaatschap’. Selecteer het jaarlidmaatschap en klik op ‘In winkelwagen’. Voer je gegevens in en klik op upgraden, hierna wordt je lidmaatschap omgezet in een jaarlidmaatschap en wordt je huidige lidmaatschap automatisch geannuleerd.

De upgrade wordt naar rato berekend om rekening te houden met de resterende tijd van je huidige lidmaatschapsperiode, dus je ziet mogelijk een aangepaste prijs op de afrekenpagina.

Om je account te hervatten, ga je naar je accountomgeving. Selecteer het lidmaatschap dat je wilt activeren. Je ziet hier een knop waarmee je je lidmaatschap kunt hervatten. Klik hierop en bevestig.

Oei, dat is vervelend! FIT.nl kent verschillende login omgevingen:

– FIT.nl Shop account

Je kunt inloggen op je FIT.nl Shop account via deze inlogomgeving. Wachtwoord vergeten? Je kunt dan altijd een nieuw wachtwoord aanvragen via deze link.

– Premium ledenomgeving

De ledenomgeving gebruikt dezelfde inloggegevens als de FIT.nl Shop. Inloggen in de Premium ledenomgeving kan via deze inlogomgeving. Wachtwoord vergeten? Je kunt dan altijd een nieuw wachtwoord aanvragen via deze link.

– De FIT-app

Inloggen in de FIT-app kan via de app, of via de desktop site op deze pagina. Wachtwoord vergeten? Je kunt dan altijd een nieuw wachtwoord aanvragen via deze link.

Lukt het nog steeds niet in te loggen? Neem dan contact met ons op via onderstaande formulier. We helpen je dan graag verder om weer toegang te krijgen tot je account.

Je kunt je account op ieder moment annuleren door naar je accountpagina te gaan en het tabblad ‘Abonnementen’ te selecteren. Hier zie je een optie om te ‘Annuleren’ naast je lidmaatschap.

Nadat je je account hebt opgezegd, behoud je toegang tot Premium totdat je huidige lidmaatschapsperiode afloopt. Je kunt natuurlijk op ieder moment in de toekomst weer meedoen!

Deze dingen kunnen gebeuren helaas, maar maak je geen zorgen. Je kunt je betaalgegevens controleren en aanpassen in de accountomgeving onder het tabblad ‘Abonnementen’. Selecteer het lidmaatschap. Je kunt hier je betaalgegevens bekijken en wijzigen.

De betaling wordt automatisch opnieuw geprobeerd door onze betaaldienst 4-5 dagen na een mislukte betaling. We zullen 4 keer proberen een betaling te innen, waarna je account automatisch wordt geannuleerd.

Neem contact met ons op via het onderstaande formulier als je nog vragen hebt over mislukte betalingen.

Plaatst alle FIT-app gerelateerde vragen of problemen graag in de speciale ‘📱 FIT-app ondersteuning’ categorie op het forum.

Als je vraag hierboven niet wordt beantwoord, gebruik dan het formulier hieronder om contact op te nemen met ons support team. We streven ernaar zo snel bij je terug te komen.

Let op: dit formulier is bedoeld voor klantenservicekwesties met betrekking tot je lidmaatschap, problemen met de website etc. Algemene vragen – inclusief technische vragen, problemen met de FIT-app etc – dienen in de ledencommunity te worden gepost.

* Blijft het formulier laden? Geen probleem, we hebben je bericht ontvangen.